آيندة نشر الكترونيك
نوشته شده توسط : چاپ

نشر الكترونيك، به هر دو معنايي كه گفته شد و در معناي وسيع، به سوي چند هدف اصلي پيش مي‌رود و دستاوردهاي آن ، بيشتر در راستاي اين هدفهاست: دو مرحلة چاپ و پيش از چاپ را به يك مرحله تبديل و از صرف وقت و هزينه جلوگيري كند. بسياري از مراحل کارت ویزیت ريز و فرعي نشر را حذف كند. براي مثال حذف مرحلة عكاسي از نشر، كه فنّاوريهاي بسياري در محدودة آن عرضه شده است، صرفه‌جويي عمده‌اي در زمان و هزينه است. تا مي‌تواند دستگاهها و تجهيزات چاپ تراکت چاپ و نشر را كوچكتر، ساده‌تر و مختصرتر كند، به گونه‌اي كه بتوان طيف گسترده‌اي از فعاليتها را زير يك سقف و در محل كوچكي انجام داد. با استفاده از فنّاوريهاي ارتباطات دور برد، فاصلة جغرافيايي را از ميان بردارد و راه را براي نشر چاپ کارت ویزیت جهاني، نشر بين‌المللي ، نشر بدون مرز، و نشر همزمان اما فارغ از مكان بگشايد. بسياري از تخصصهاي لازم در نشر را به بسته‌هاي نرم‌افزار تبديل كند و از اين راه بر توان نشر در همه جا بيفزايد. 





:: برچسب‌ها: کارت ویزیت,چاپ تراکت,چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: